Livrare Produse 

Toate produsele comercializate de Endivo.ro sunt ambalate suplimentar pentru a fi transportate in siguranta de catre curierul ales de dumneavoastra in limita stocului propiu de ambalaje. Totusi vom incerca sa avem grija de impachetare.

Produsele existente in stoc sunt expediate in mod normal clientului, in termen de 24 ore de la data validarii comenzii in toata tara prin Fan courier si Urgent cargus.

In cazul comenzilor ce au ca adresa de livrare o localitate in afara ariei de livrare a firmelor mai sus mentionate cu optiunea de curierat rapid, livrarea se face in termen de 48 ore.

Pentru produsele care necesita pre-comanda, sau produsele indisponibile in stoc la momentul comenzii, livrarea acestora se face dupa momentul primirii in stocul Endivo.ro. Inainte de expedierea comenzii, veti primii un mail / SMS in legatura cu confirmarea stocului disponibil si starea produselor.

Pentru produsele comandate pre-comanda, se efectueaza o comanda normala in magazinul online iar comanda dvs. va primi starea comenzii "Se asteapta stoc" pana la primirea produselor in depozitul nostru.

Comanda produselor ce nu sunt in stoc variaza intre 15 si 45 zile lucratoare.

In prezent Endivo.ro nu raspunde de deteriorarea produselor in timpul transportului, de aceea le impachetam cat mai in siguranta, de asemenea nu au fost neplaceri pana in prezent.

Nu putem asigura ridicarea personala a comenzilor direct din sediul nostru!!!

Taxa Transport

Costul pentru livrarea comenzilor din magazinul online Endivo.ro este:

Bucuresti Fan Courier: 15RON / Urgent Cargus: 14RON

Restul oraselor din Romania km 0: Fan Courier: 20RON / Urgent Cargus: 15RON

Plata Produse

Pentru cumparaturile facute pe Endivo.ro puteti opta pentru plata in regim ramburs ( achitati direct la curier in momentul in care primiti produsele )  sau plata prin card bancar oferita de catre EuPlatesc.ro avand contract legitim cu cea mai securizata plata online din Romania.

Returnarea produselor

Endivo.ro nu ofera restituirea banilor, doar inlocuirea produselor.

-daca produsul nu va place

-daca doar v-ati razgandit si doriti alt produs in schimb.

-daca exista anumite vicii de productie.

Va rugam sa ne contactati, prin e-mail pentru a ne comunica decizia dumneavoastra si daca este cazul produsele pentru care vreti sa facem rezervarea. Orice schimb de produs se va face doar in limita stocului disponibil. In cazul in care produsul nu mai este pe stoc va puteti alege altul cu achitarea eventualelor diferente de pret.

Dupa ce ne-ati anuntat ramane doar sa ne trimiteti produsul spre verificare.

Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie deteriorat sau cu urme de folosire  . Produsul trebuie trimis impreuna cu toate accesoriile originale, sigiliul atasat si ambalajele originale nederiorate . Va rugam sa folositi un ambalaj protector pentru expeditie.

In cazul in care ati primit alt produs fata de cel comandat sau in cazul in care ati constatat ca produsul primit are defect de fabricatie, toate taxele de transport pentru remedierea greselii le vom plati noi si va vom comunica modalitatea de transport pe care o preferam in momentul in care ne contactati . In toate celelalte situatii transportul va fi achitat de client (schimb, retur) .

Rambursarea  sumelor se va face in termen de maxim 15 zile de la receptia produselor in sediul nostru , in contul indicat de dumenavoastra .

NU acceptam coletele cu ramburs !!


Accept

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.